Beste klant,

Na meerdere pogingen om uw telefonisch te bereiken hebben wij besloten uw betaalpas te blokkeren voor gebruik.
In ons systeem is gebleken dat u tot op heden gebruik maakt van een verouderde betaalpas.
In het begin van het jaar hadden wij een campagne gestart om onze klanten op de hoogte te stellen dat het gebruik van de betaalpassen niet meer veilig is.
Hierbij gaven wij de klant de mogelijkheid gratis onze nieuwe betaalpas aan te vragen tot 1 augustus 2017.
Na een update check hebben wij geconstanteerd dat u de nieuwe betaalpas niet heeft aangevraagd, hierdoor hebben wij uw huidige betaalpas geblokkeerd.
 

Wat betekent dit voor u ? 
•U kunt alleen geld overmaken en rekeningen betalen via internetbankieren.
•U kunt geen geld opnemen met uw betaalpas bij een geldautomaat.
•U kunt geen betalingen doen bij een betaalautomaat (bijv in winkels) .
•Na 20 augustus 2017 kunt u  geen gebruik meer maken van uw betaalpas ook niet via internetbankieren.


Veiligheid staat voorop bij het regelen van uw bankzaken, bij het internetbankieren, mobielbankieren of wanneer u uw betaalpas gebruikt.
De Rabobank doet er alles aan om uw geld veilig te beheren.
Om de veiligheid van Rabobank en haar clienten te garanderen is het belangrijk dat u de aanvraagprocedure met ons afrond.
U ontvangt daarna binnen 3 werkdagen kosteloos uw nieuwe betaalpas.

 VRAAG NIEUWE PAS AAN

Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze procedure, uw betaalpas geblokkeerd blijft en wij verplicht zijn om de relatie met u te beëindigen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de huidige zaken.
Rabobank wilt u alvast bedanken voor het meewerken van deze veiligheidsprocedure.
Excuses voor alle ongemakken.


Ferry Huurman
Directeur Particulieren & Bedrijven