from: ABN-AMRO <noreply@ abn-amro.nl>


Geachte klant,

 

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende.

 

Zoals u weet doet de ABN-AMRO er alles aan om uw Internet Bankieren en Mobiele applicaties zo optimaal mogelijk te beveiligen.


Tot onze spijt is de ABN-AMRO samen met andere Nederlandse banken doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Na aanleiding van het hoge percentage slachtoffers zijn wij  een campagne gestart om dit te bestrijden en door uw medewerking in het vervolg te kunnen voorkomen. Alle online bankrekeningen dienen daarom te worden gekoppeld aan een nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, zodat verdachte pogingen tot fraude op uw Internet Bankieren sneller getraceerd en opgelost kunnen worden.

Er is helaas geconstateerd dat uw Internet Bankieren tot op heden nog fraudegevoelig is en niet is voorzien van het nieuwe beveiligingssysteem.
Wij vragen u dan ook 5 tot 10 minuten van uw tijd, om deze update compleet te maken om de beveiliging van uw Internet Bankieren zo snel mogelijk in orde te maken.


Hierbij vragen wij u gebruik te maken van de onderstaande link:

http:// link-naar-phishing-website

Na deze update zal een van onze medewerkers contact met u opnemen om het gehele proces te voltooien. Zodra het proces gereed is kunt u weer optimaal gebruik maken van uw Internet Bankieren.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO Nederland