Geachte klant,

Het is zo ver! Eindelijk na circa 5000 klanten die mee hebben gedaan aan onze enquête hebben we samen met het consumentenpanel een aantal aanpassingen gedaan op het gebied van veiligheid, overzichtelijkheid en gemak.

Wat gebeurd er met de Triodos Bankieren?
Vanaf 16 mei 2018 gaan wij over naar het vernieuwde Triodos Bankieren. Na een enquête die wij hebben verzonden naar circa 5000 klanten hebben wij samen met het consumentenpanel een aantal aanpassingen gedaan. Dit zal vast even wennen worden, maar wij zijn er zeker van dat u als klant zijnde hier volop van zal profiteren. Niet alleen onze uiterlijk is verandert, wij zijn ook overzichtelijker geworden, veiliger en gemakkelijker te bedienen.
Het vernieuwde Triodos Bankieren biedt dezelfde mogelijkheden die u al gewend bent.
 

De belangerijkste veranderingen zijn:
*U heeft direct inzicht op alle af- en bijschrijvingen.
*Extra controle op het overeenkomen van naam en het door u ingevoerde IBAN nummer.
*Automatisch uitloggen na 2 minuten (indien geen interactie).
*Transacties terug zien van voorgaande jaren.

Waarom ontvang ik dit emailbericht?
U ontvangt deze nieuwsbrief omdat uw Triodos Bankieren nog niet is geüpdatet. Om gebruik te kunnen maken van onze diensten verzoeken wij u vriendelijk om de update uit te voeren via de onderstaande link.


[Mijn Triodos Bankieren vernieuwen]

Mocht uw Triodos Bankieren voor 19 mei 2018 niet beschikken over de vernieuwde omgeving dan zijn wij verplicht om de volgende beperkingen te hanteren:
 

*Betalingen doen of geld overmaken zal niet mogelijk zijn.
*Toegang tot uw spaarrekening(en) vervalt.
*Automatische incasso's zijn niet mogelijk.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Peter Blom
Directievoorzitter
Triodos Klantendienst