Geachte relatie,

Als gewaardeerde klant van de Rabobank stellen wij u graag op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen omtrent uw Rabo WereldPas. In samenwerking met de Nationale Vereniging van Banken en de consumenten biedt de Rabobank haar klanten een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.

Na meerdere meldingen in uw bankmail te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen dat u een verouderde Rabo WereldPas gebruikt. Om onze dienstverlening optimaal te kunnen verbeteren introduceren wij als bank elk jaar een nieuwe Rabo WereldPas en het is verplicht om hiervan gebruik te gaan maken. De nieuwe Rabo WereldPas is de opvolger van uw huidige Rabo WereldPas en voldoet aan onze nieuwste veiligheidsvoorschriften die zijn opgesteld voor 2017.

De nieuwe Rabo WereldPas is uitgerust met de nieuwste technologie om uw transacties van optimale beveiliging te voorzien. Tevens kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen en geld opnemen zoals u gewend bent en contactloos betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. Ook bent u beter beschermd tegen skimming en pinpas-fraude bij geldautomaten.

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe Rabo WereldPas. De uitgifte van de Rabo WereldPas gebeurt in fases. Naar aanleiding van dit bericht kunt u via internetbankieren zelf uw nieuwe Rabo WereldPas aanvragen. De uitgifte van de nieuwe Rabo WereldPas is kosteloos tot 18 augustus 2017. Na de genoemde datum brengen wij €9,75,- kosten in rekening per Rabo WereldPas. Houd voor het aanvragen van uw nieuwe Rabo WereldPas uw Rabo Scanner bij de hand om uw aanvraag te ondertekenen. [Klik hier] om kosteloos uw nieuwe Rabo WereldPas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. U ontvangt uw nieuwe Rabo WereldPas binnen 5 werkdagen per post toegezonden.

Belangrijk om te weten: Maakt u gebruik van Rabo Mobiel Bankieren? wordt uw nieuwe toegangscode: 12305 na het ondertekenen van de aanvraag van uw nieuwe Rabo WereldPas.

Mocht u problemen ondervinden bij het aanvragen van uw nieuwe Rabo WereldPas? hoeft u hiervoor geen contact met ons op te nemen. Om u goed van dienst te zijn en om ons werk als bank zo efficiënt en effectief mogelijk uit te voeren, nemen wij telefonisch contact met u op en helpen wij u graag met de aanvraag van uw nieuwe Rabo WereldPas.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

 Met vriendelijke groet,
 Rabobank

 Afdeling Internetbankieren
 Service & VeiligheidDit bericht is afkomstig van Rabobank N.V., statutair gevestigd te Utrecht, Handelsregister nr. 30046259 Deze e-mail is automatisch verstuurd. Antwoorden op deze e-mail worden niet gelezen.