Geachte client,
Wij attenderen u om de jaarlijkse verlenginskosten te betalen. Indien u nog gebruik wilt maken van alle services die wij u als klant verlenen, volg onderstaande stappen: Deze e-mail is gericht naar emailadres: mail @ mail.com
Wij attenderen u om de jaarlijkse verlenginskosten te betalen. Indien u nog gebruik wilt maken van alle services die wij u als klant verlenen, volg onderstaande stappen: Deze e-mail is gericht naar emailadres: mail @ mail.com
Wanneer verlengen
Na de eerste inschrijven is uw inschrijving een jaar geldig. Hierna moet u jaarlijks de verlengingskosten betalen. Na betaling van de verlengingskosten is uw inschrijving opnieuw een jaar geldig. 6 weken voor het verlopen van deze geldigheidsdatum ontvangt u per e-mail een bericht over de verlenging. Op dit moment hebben we de laatste 6 weken bereikt! Betaal nu uw jaarlijkse verlengingskosten.
Na de eerste inschrijven is uw inschrijving een jaar geldig. Hierna moet u jaarlijks de verlengingskosten betalen. Na betaling van de verlengingskosten is uw inschrijving opnieuw een jaar geldig. 6 weken voor het verlopen van deze geldigheidsdatum ontvangt u per e-mail een bericht over de verlenging. Op dit moment hebben we de laatste 6 weken bereikt! Betaal nu uw jaarlijkse verlengingskosten.
iDEAL
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail nadat u de verlengingskosten hebt afbetaald.
U kunt de verlengingskosten met iDEAL betalen.
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail nadat u de verlengingskosten hebt afbetaald.
U kunt de verlengingskosten met iDEAL betalen.
Activeringslink
Deze link is 24 uur geldig.
Klik op link of kopieer en plak de link in uw internetbrowser en druk op enter: woningnet.nl/verlenginskosten
Deze link is 24 uur geldig.
Klik op link of kopieer en plak de link in uw internetbrowser en druk op enter: woningnet.nl/verlenginskosten
Nadat uw inschrijving is verlengd en de kosten zijn betaald, ontvangt u een bevestiging per mail. Uw verlenging is pas definitief als
de kosten zijn betaald.
de kosten zijn betaald.
Neem contact op met het klantcontactcentrum als u geen machtiging kunt afgeven en ook niet via iDEAL kunt betalen.
Een medewerker stuurt u dan een betaalverzoek toe met het bankrekeningnummer en het kenmerk dat u bij de betaling moet vermelden.
Betalingen zonder dit kenmerk kunnen wij niet verwerken.
Een medewerker stuurt u dan een betaalverzoek toe met het bankrekeningnummer en het kenmerk dat u bij de betaling moet vermelden.
Betalingen zonder dit kenmerk kunnen wij niet verwerken.
Heeft u nog vragen?
Neem contact met ons op via de telefoonnummer 0294 - 299 100
Neem contact met ons op via de telefoonnummer 0294 - 299 100
Met vriendelijke groet,
Elisabeth Veenstra
WoningNet
Beneluxlaan 2, 3527 HT Utrecht
Deze e-mail is automatisch aangemaakt. U kunt deze e-mail niet beantwoorden.
WoningNet
Beneluxlaan 2, 3527 HT Utrecht
Deze e-mail is automatisch aangemaakt. U kunt deze e-mail niet beantwoorden.
Voorbeeld van een valse e-mail, pas op en ga er niet op in. verwijderen de mail zonder op de link(s) te klikken.