Geachte heer / mevrouw,

Afgelopen nacht was er een virus aangetroffen in onze datadesk. Om eventueel misbruik te voorkomen hebben wij daarom uit voorzorg uw betaalfunctie in Mijn ING geblokkeerd. Na onderzoek bleek de situatie niet zo erg te zijn als het zich voor deed. Op dit moment kunt u geen betalingen doen via Mijn ING. Betalingsopdrachten die u al had ingepland en automatische incasso's worden wel uitgevoerd. En u kunt gewoon opnames en betalingen doen met uw betaalpas zoals u gewend bent.



Hoe kunt u weer betalingen doen via Mijn ING?
- Klik hier om in te loggen.
- Voer de verificatie gegevens in die alleen bij de rechtmatige rekeninghouder bekend is.


Wij realiseren ons dat het blokkeren van uw betaalfunctie in Mijn ING ongemak met zich kan meebrengen, maar het is nodig om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen. Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Hoogachtend,

ING Bank N.V Nederland.